Regulamin sklepu
Przedstawiamy dokument, w którym w jednym miejscu znajdziesz zasady składania oraz realizacji zamówień w sklepie internetowym BellaButik.pl. Ostatnia aktualizacja niniejszego regulaminu miała miejsce 01.01.2022.
1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego pod adresem BellaButik.pl.
- Sprzedawcą i właścicielem sklepu internetowego jest Business Solutions Łukasz Gugała, z siedzibą przy ul. Obrońców Pokoju 15, 36-100 Kolbuszowa, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 8652514901.
- Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez:
- e-mail: biuro@bellabutik.pl
- telefon: 72 627 99 06
- formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu
- pocztą tradycyjną
2. Definicje
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu na cele niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu w sklepie internetowym.
- Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem BellaButik.pl.
- Towar – produkty oferowane przez sklep, w szczególności odzież.
- Umowa sprzedaży – umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego.
3. Zasady składania zamówień
- Składanie zamówień w sklepie internetowym odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronie sklepu.
- Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych.
- Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po potwierdzeniu przez Sprzedawcę, co następuje drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
4. Ceny i płatności
- Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są to ceny brutto).
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, promocji oraz wyprzedaży. Zamówienia złożone przed zmianą cen są realizowane po cenach obowiązujących w momencie złożenia zamówienia.
- Klient może dokonać płatności za zamówione towary w sposób dostępny na stronie sklepu, w tym m.in. przelewem bankowym oraz kartą płatniczą.
- Dopuszcza się płatności przy użyciu wcześniej zakupionej karty prezentowej, której wartość obniża ostateczną kwotę do zapłaty konkretnego zamówienia.
- Każdy zakup jest dokumentowany fakturą VAT, która jest wysyłana na adres e-mail Klienta lub Konsumenta, podany w formularzu zamówienia. Na życzenie Sprzedawca wyśle fakturę VAT w formie tradycyjnej (papierowej).
5. Dostawa
- Zamówione towary dostarczane są na adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.
- Koszty dostawy są wskazane w procesie składania zamówienia i zależą od wybranego sposobu dostawy.
- Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę, chyba że wskazano inaczej w opisie produktu. Sprzedawca zobowiązuje się podjąć wszelkie działania, by wysłać zamówione produkty jak najszybciej.
- Każda wysyłka towaru jest ubezpieczona, a proces pakowania nagrywany w jakości Video 4K. W przypadku widocznego uszkodzenia paczki podczas odbioru, należy sporządzić odpowiedni protokół szkody, bezpośrednio przy kurierze (celem wyegzekwowania odszkodowania za zniszczenia) i niezwłocznie powiadomić o sytuacji Sprzedawcę.
6. Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą tradycyjną lub w wiadomości e-mail).
- Konsument zobowiązany jest do odesłania towaru na adres Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
- Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru lub dowodu jego odesłania.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku towaru, który został użyty w sposób wykraczający poza zwykłe przymierzenie (na przykład: uszkodzenia mechaniczne, plamy). W takim przypadku Sprzedawca zastrzega sobie prawo do całkowitej odmowy przyjęcia zwrotu towaru lub zwrotu należności pomniejszonej o estymowaną utratę wartości towaru (wynikającą z uszkodzeń) wysłanego pierwotnie do Klienta lub Konsumenta.
7. Reklamacje
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Reklamacje mogą być składane drogą elektroniczną na adres email biuro@bellabutik.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
- Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, opis wady oraz żądanie dotyczące sposobu rozpatrzenia reklamacji.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
8. Ochrona danych osobowych
- Sposób przetwarzania i przechowywania danych osobowych opisuje Polityka prywatności, dostępna pod adresem: https://bellabutik.pl/pages/polityka-prywatnosci.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz żądania ograniczenia przetwarzania.
9. Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym regulaminie. Zmiany obowiązują od momentu ich opublikowania na stronie sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych obowiązujących przepisów prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.