Regulamin sklepu

Przedstawiamy dokument, w którym w jednym miejscu znajdziesz zasady składania oraz realizacji zamówień w sklepie internetowym BellaButik.pl. Ostatnia aktualizacja niniejszego regulaminu miała miejsce 01.01.2022.

1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego pod adresem BellaButik.pl.
  2. Sprzedawcą i właścicielem sklepu internetowego jest Business Solutions Łukasz Gugała, z siedzibą przy ul. Obrońców Pokoju 15, 36-100 Kolbuszowa, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 8652514901.
  3. Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez:
  • e-mail: biuro@bellabutik.pl
  • telefon: 72 627 99 06
  • formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu
  • pocztą tradycyjną

2. Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu na cele niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu w sklepie internetowym.
  3. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem BellaButik.pl.
  4. Towar – produkty oferowane przez sklep, w szczególności odzież.
  5. Umowa sprzedaży – umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego.

3. Zasady składania zamówień

  1. Składanie zamówień w sklepie internetowym odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronie sklepu.
  2. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych.
  3. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po potwierdzeniu przez Sprzedawcę, co następuje drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta.
  4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.

4. Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są to ceny brutto).
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, promocji oraz wyprzedaży. Zamówienia złożone przed zmianą cen są realizowane po cenach obowiązujących w momencie złożenia zamówienia.
  3. Klient może dokonać płatności za zamówione towary w sposób dostępny na stronie sklepu, w tym m.in. przelewem bankowym oraz kartą płatniczą.
  4. Dopuszcza się płatności przy użyciu wcześniej zakupionej karty prezentowej, której wartość obniża ostateczną kwotę do zapłaty konkretnego zamówienia.
  5. Każdy zakup jest dokumentowany fakturą VAT, która jest wysyłana na adres e-mail Klienta lub Konsumenta, podany w formularzu zamówienia. Na życzenie Sprzedawca wyśle fakturę VAT w formie tradycyjnej (papierowej).

5. Dostawa

  1. Zamówione towary dostarczane są na adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.
  2. Koszty dostawy są wskazane w procesie składania zamówienia i zależą od wybranego sposobu dostawy.
  3. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę, chyba że wskazano inaczej w opisie produktu. Sprzedawca zobowiązuje się podjąć wszelkie działania, by wysłać zamówione produkty jak najszybciej.
  4. Każda wysyłka towaru jest ubezpieczona, a proces pakowania nagrywany w jakości Video 4K. W przypadku widocznego uszkodzenia paczki podczas odbioru, należy sporządzić odpowiedni protokół szkody, bezpośrednio przy kurierze (celem wyegzekwowania odszkodowania za zniszczenia) i niezwłocznie powiadomić o sytuacji Sprzedawcę.

6. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą tradycyjną lub w wiadomości e-mail).
  3. Konsument zobowiązany jest do odesłania towaru na adres Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
  4. Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru lub dowodu jego odesłania.
  5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku towaru, który został użyty w sposób wykraczający poza zwykłe przymierzenie (na przykład: uszkodzenia mechaniczne, plamy). W takim przypadku Sprzedawca zastrzega sobie prawo do całkowitej odmowy przyjęcia zwrotu towaru lub zwrotu należności pomniejszonej o estymowaną utratę wartości towaru (wynikającą z uszkodzeń) wysłanego pierwotnie do Klienta lub Konsumenta.

7. Reklamacje

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  2. Reklamacje mogą być składane drogą elektroniczną na adres email biuro@bellabutik.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
  3. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, opis wady oraz żądanie dotyczące sposobu rozpatrzenia reklamacji.
  4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

8. Ochrona danych osobowych

  1. Sposób przetwarzania i przechowywania danych osobowych opisuje Polityka prywatności, dostępna pod adresem: https://bellabutik.pl/pages/polityka-prywatnosci.
  2. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz żądania ograniczenia przetwarzania.

9. Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym regulaminie. Zmiany obowiązują od momentu ich opublikowania na stronie sklepu.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych obowiązujących przepisów prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.